اولین حقوق کشا توسط چه سلبریتی و به چه مقدار پرداخت شد؟

Celebrity WoRld

Kesha
اولین حقوق کشا توسط چه سلبریتی و به چه مقدار پرداخت شد؟
 
در سال ۲۰۰۹ ، مایلی سایرس فقط یک دلار و شصت و هشت سنت به «کشا» پرداخت کرد تا ترانه آهنگ اصلی آلبوم او با نام «زمان زندگی ما» را بنویسد .
هنگامیکه « کشا » کارش را آغاز کرد برای بسیاری از هنرمندان ترانه می نوشت و همیشه وقتی که آنها برای این کار به او پول پرداخت می کردند ، تعجب می کرد و شوکه می شد . بریتنی اسپیرز و ورونیکا از جمله خواننده هایی هستند که در آن زمان از ترانه های او استفاده کردند.
«کشا» در مصاحبه با مجله سونتین گفت:” برای نوشتن آهنگ مایلی سایرس چکی به ارزش ۱.۶۳ دلار دریافت کردم . این پول بسیار ناچیز بود اما من هرگز آن را نقد نکردم و هنوز هم این چک را دارم .”
” نوشتن آهنگ برای مایلی خیلی برایم جالب بود زیرا به نظر من او شخصیت خیلی جالبی دارد . وقتی او را ملاقات کردم و هیجان و شور و نشاط بسیار زیاد او را دیدم با خودم گفتم ، باشد برایش یک آهنگ می نویسم ، یک آهنگ بسیار شاد که برای نوجوانان و جوانان کم سن و سال مناسب باشد.”



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ سه شنبه 1 اسفند 1391برچسب:,سـاعت 18:25 نويسنده atieh& ghazale
яima